lördag 30 januari 2010

Tack SN


Igår sa jag upp helt mitt hus som jag har haft i underbara Second Norway. I nästan ett år har jag haft någon form av boende där. Allra först i ett litet hus "The Rose Cottage" bortom stora dansgolvet. Det finns inte kvar längre utan nästan direkt jag flyttade därifrån så byggde driftiga Mialinn Telling och Ey Ren om den delen av simmen. Efter huset flyttade jag till ett mer modernt hus "Bryggen Terassen". Oavsett var jag har bott så har jag alltid känt mig hemma hos norrmännen och särskilt då med Mialinn och Ey som alltid har varit hjälpsamma och oerhört trevliga. Och bara för att jag inte längre bor kvar utan har ett nytt hem där jag stortrivs så kommer jag alltid att känna att Second Norway fortfarande känns som "hjemme" för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar