söndag 23 maj 2010

En kort Marley-återkomst

Under kvällen hamnade jag på en sim och där satt KiKi - en portugisisk vattenhund - och bara väntade på att jag skulle komma och kela lite. Det fick mig att tänka på Marley som har fått vara i mitt inventory allt för länge nu.


Väl hemma fick han komma ur och lufta sig. Tyvärr var inte Alessia, min personliga hundtränare, inloggad så han fick bara vara ute en kort stund eftersom hans slarviga matte inte minns alla kommandon (hon har städat sitt inventory och råkat slänga viktiga Marley-notecards).

3 kommentarer:

  1. slarvmaja! Säg ma help i chatten så ordnar det sig ;)

    SvaraRadera
  2. Mmmmmm....minnet *S*....mitt sitter i *favoriter* http://www.virtualkennelclub.com/

    SvaraRadera
  3. Tusen tack! Nu är han iaf ute och på plats. :-)

    SvaraRadera