lördag 10 juli 2010

Härligt att vara tillbaka

En av mina favoritklubbar i SL är den som Chade Dagger och Ronan Juran driver på Hinterland. Det var länge sen jag var där men idag - mitt på dagen - var det dags igen. Tack Bock för tipset! Känslan var densamma som när jag var där sist med sköna människor, trevlig stämning och härlig dansant musik som DJ Arc bjöd på. Jag kände en saknad av DJ Ars, som var den som bjöd på härliga musikmixar förr, och hans speciella skratt men livet är sådant att det går vidare och att saker och ting kan bli bra igen trots allt. Bra men på ett annat sätt än det tidigare var.


2 kommentarer:

  1. Samtidigt är det bra att man saknar att man minns - för utan det går man inte framåt eller utvecklas...

    Det är bra med förändringar med även om en del är och känns orättvisa och helt onödiga - en del känns sorgliga andra är glada förändringar.

    Idag nyss lämnade jag en grupp jag antagligen aldrig mer kommer att använda/besöka - inte för att alla de ansvariga gruppen (?) är ansvariga för vad som händer men nu är den lämnad och ger plats för en ny -och antagligen mer utvecklande grupp - hoppas det!

    Det är förändring och de goda minnena som består - de tråkiga förvandlas ofta till nya bättre! Bälze är det goda minnet - det kommer att bestå - länge!

    Vad den nya grupp No25 kommer att bli - det får jag se den dagen den står där - den dagen ödet bjuder på den....

    /Tina

    SvaraRadera
  2. Dét var kul att ha dig med Milli! ;)

    SvaraRadera