tisdag 14 december 2010

Tomteländet goes Winter Wonderland

Snön har fallit över Solace och då går det inte att ha vackra blomsterängar och gröna lövträd på tomten. Jag slet igår kväll med att rensa och skicka tillbaka blommor, gräs och träd till min gode vän Tymus, som var den som fixade i ordning min tomt i våras. När allt var borta så återstod bara sten, tallar och buskar och det blev ganska tomt på min tomt och jag kände ett tag att tomteländet var tillbaka.


Jag skickade ett im till Ty med en fråga om var jag kunde hitta vackra vinterträd och annat som kan pryda en vintrig och snöig tomt. -Send me a tp, fick jag till svar. Sagt och gjort, tp sändes, Ty kom över och ville göra min tomt än mer vintrig. Jag loggade ur för en stund och när jag återvände hade det blivit rena rama Winter Wonderland hos mig.

Thank You Ty!

3 kommentarer:

  1. Vackert! Kommer förbi och tittar - är kaffet på?

    Jag som redan börjat ledsna på snön både IRL och Second Life.

    Det var kul att skapa men nu så här när Lucia är klart på SHOS... men fint är det.

    Och ni skall väl som alla år ha en Dansa ut Julen... hoppas jag..

    /Tina (PG)

    SvaraRadera
  2. tomte ländet hihi kul att leka med ord:)tomteländet blev till tomteland:) hihi

    SvaraRadera
  3. Awwwww Ty är ju bara för gó! - fast det visste vi ju redan!

    SvaraRadera