lördag 30 april 2011

Kläderna som bidde till kuddar

Häromkvällen skulle jag fara runt och titta på kläder och kanske köpa något som föll mig i smaken. Det var min plan men redan i första butiken gick min plan om intet. Där i en smakfull liten vrå fanns det vackra och mysiga kuddar som jag kände mig nödgad till att provsitta och kände direkt att de här skulle göra sig fint på mitt trädäck som jag har mot vattnet hemma på Solace. Kuddarna var inte till salu i klädesbutiken men jag kollade upp vem som var skaparen och kollade in hennes profil. Hon heter Tara Tagore och har en stor affär vid namn Melino Style. Jag for dit och köpte på mig ett litet gäng kuddar som jag nu lagt ut och jag känner mig väldigt nöjd.



I Melino Style finns det inte bara kuddar utan även möbler och annan inredning, allt i marockansk stil. Extra plus till den arabiska popmusiken som streamades. Det är alltid roligt när det är rätt musik till rätt ställe så att säga, det förhöjer stämningen på simmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar