söndag 12 juni 2011

En liten resume för min söndagskväll i SL

Apmel och jag sågs för att ta oss en titt på vår granne Kandis torgbygge.


Det blir väldigt bra och det kan inte vara mycket kvar för det ser väldigt klart ut enligt mig.


Min favoritdel är nog kajen med vågorna som slår mot kajkanten.


Vi konstaterade också att vi båda såg väldigt sommarklädda ut och efter det konstanterandet for vi och lyssnade på ColeMarie som spelade på Tornady Gallery. Jag tog inget kort inifrån spelningen men däremot på den söta avan som stod utanför och inte verkade hitta in.



Japp, det var min söndagskväll i SL. Nu väntar RL med tandborsten, sängen och en god bok. Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Godnatt Milli, tack för sällskapet! Du missade tornadon igen. Men du kanske sover bättre utan att ha virvlat runt i den:)

    /Apmel nästan dränkt

    SvaraRadera