lördag 9 juli 2011

Vilse i regnbågen eller Strul i SL

Igår följde jag med Apmel till invigningen på Betty Tureauds uställning The Pyramids. Vi hade som plan att vi skulle lyssna på Ultraviolet Alter som skulle ha en spelning där kl 23. Den planen gick om intet.

För det första så fick jag nästan huvudvärk av all färg som fanns på utställningen, sen gick vi vilse om och om igen bland alla våningar och TP-pyramider som fanns.



Jag fastnade hos en galen trumpeterande elefant och kom inte loss förrän Apmel skickade mig en TP.




Inte nog med detta så hade Ultraviolet gigantiska SL-bekymmer. Hon for in och ut ur SL och väl inne så fungerade inget för henne, varken stream eller att rezza ordentligt. Så frustrerande det måste vara, att ha en konsert inbokad och allt bara strular.


I väntan på att hon skulle få ordning på sitt strul så skickade jag en länk till Apmel på en låt som jag har på ständig repeat just nu så vi båda började dansa till den.



Efter en lång väntan anade vi att det inte skulle bli någon konsert och då for vi hem till mig och satte oss ner och gjorde upp planer för sensommaren. En trevlig avslutning på kvällen som började mindre bra. Tack för det Apmel!


Just det ja, här är låten Apmel och jag dansade till:

1 kommentar:

  1. Tack själv Milli! Alltid lika trevligt att hänga med dej :)

    SvaraRadera