lördag 4 februari 2012

En internationell uppdatering

Imorse när jag loggade in så var Sarco inloggad. Honom hade jag inte pratat med sen tidigt i höstas så jag fick genast en TP till stället där han var så att vi kunde uppdatera oss lite. Jag blev TP:ad till African Live HQ där Sarcos partner Harley var DJ. Afrikansk musik av vitt skilda slag spelades och det var bra sväng på låtarna.


På den korta stund jag var där hann Sarco och jag gå igenom väderläget i Sverige och Australien (här kallt så in i bomben pga "rysskylan" och där vått så in i bomben efter "vansinnesregn"), hur livet måste ha varit i London under 80-talet samt presidentvalet i Finland.

Det som jag beskriver här tycker jag är bland det finaste med SL, att man kan skaffa vänner från när och fjärran, som har kanske andra perspektiv på tillvaron och som man kan träffa i miljöer så långt ifrån det som man i vardagen möter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar