söndag 24 februari 2013

Så nära men ack så långt ifrån fast intressant ändå

Jag blev glatt överraskad när jag läste tidigare ikväll i Apmels blogg att Skye Galaxy skulle uppträda just ikväll och det är ju numera en sällsynt händelse i SL. I god tid for jag till simmen The Arrival för att säkert vara på plats eftersom det ofta blir mer än fullt när Skye uppträder.

 Allra först skulle Rose Borchovski, skaparen av The Arrival, bli intervjuad och det var faktiskt allt jag hörde eftersom det var en lång intervju och klockan närmade sig läggdags för mig. Jag måste säga att det var väldigt intressant att få höra Rose berätta om sitt skapande och hur hon ser på konsten, både sin egen och andras, i SL men även RL. Allt som är dokumentärt gillar jag.

2 kommentarer:

  1. Oj, trodde aldrig du skulle dra dit istället för att se på Zlatan och Beckham på teve Milli!

    Jag drog dit efter matchen, men missade också konserten pga av att jag aldrig fick streamen att funka för mig.

    SvaraRadera
  2. Beckham ger jag inte så mycket för och sen var jag lite trött på TV-sport efter all skidåkning från Italien. :-)

    /Milli

    SvaraRadera