söndag 8 december 2013

Två tips som fick min lördagskväll att bli extra trevlig

Igår fick jag två bra tips via bloggar på trevliga SL-aktiviteter. Det första tipset kom från Bocks blogg. Där hade han skrivit om Second Prides invigning för deras Wonderland Magic och mellan 19-21 skulle min gode vän DJ Sarco köra sitt set. Nu hann jag dit först till hans sista timme men ack så trivsam och mysig den timmen var. Dans och lära känna-samtal med Bocks trevlige pojkvän Tomais gjorde att den timmen gick väldigt snabbt.



Efter dans blev dags att dra till en LEA-sim där jag tack vare Apmels blogg hade blivit tipsad om att Kikas och Marmadukes skulle spela upp ett av sina äventyr och det ville jag inte missa för det var ett tag sen jag hade sett dem. Det var en stor stor publik där och jag fick träffa Apmeljinnee för första gången. Och som vanligt när Kikas och Marmadukes showar bjöds det på skojig och smått galen (på ett bra sätt) underhållning både på scenen och i chatten. Det efterföljande partyt missade jag för då hade jag redan loggat ur och somnat gott. Apmel bjuder på fler bilder både från showen och partyt i sin blogg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar