söndag 19 oktober 2014

En liten uppdatering

En fågel viskade i mitt öra att det var ett halvår sen jag bloggade och det är ju väldigt länge sen. Inte så konstigt eftersom mina besök i Second Life har varit väldigt få under detta halvåret. Det är inte det att jag tröttnat utan det är så mycket annat som händer i RL som helt enkelt får gå före.


Nu framöver får det nog bli lite oftare som jag besöker SL, finns ju mycket därinne som jag tycker så mycket om t ex alla fina vänner, spännande simmar att besöka (och blogga om) och en massa bra live-musik. Skärpning på mig Millimina!

För övrigt är jag väldigt glad att en av mina musikaliska favoriter Johan T Karlsson aka Familjen syns numera i TV på lördagskvällarna i Så mycket bättre. Han är värd all uppmärksamhet han kan få. Här är en av mina favvolåtar med honom:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar